Helpdesk

Als u problemen ondervindt met het aanvragen, inloggen of activeren van uw proefexamen, controleert u dan eerst de volgende zaken:

  • U gebruikt een laptop, computer of tablet. Helaas zijn de proefexamens meestal niet te gebruiken op uw mobiele telefoon;
  • U gebruikt een moderne webbrowser zoals Internet Explorer (versie 10 of hoger), Mozilla Firefox, Google Chrome of Safari;
  • Uw webbrowser ondersteunt het gebruik van Cookies.

Als bovenstaande het geval is en u ondervindt nog steeds problemen, wilt u dan het volgende uitproberen:

  • Een andere webbrowser gebruiken dan uw huidige webbrowser. Als u bijvoorbeeld Internet Explorer gebruikt, kunt u testen of uw uitgevoerde actie wel werkt in Google Chrome.
  • Een andere computer, laptop of tablet gebruiken.
  • Soms kan er een blokkade zijn in uw netwerk (bijvoorbeeld uw Wifi verbinding), u kunt dan proberen de actie uit te voeren met een vaste verbinding of op een andere locatie (bijvoorbeeld uw werk).

Is het aanvragen van een proefexamen gelukt, maar heeft u geen mail met activatielink ontvangen? Controleer de spamfilter van uw e-mailaccount of de mail daar terecht is gekomen.

Mocht u na deze acties nog steeds problemen ondervinden, vult u dan onderstaand formulier in om contact op te nemen met onze helpdesk. Probeert u hierbij zoveel mogelijk details op te geven van het probleem waar u tegenaan loopt. Onze helpdesk zal dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.


* Verplicht veld